tirsdag den 18. januar 2011

Facadebogstav - K.. SOLGT!

..Et skønt K i lækker rød.. K'et er lavet i et gennemsigtigt plexiglas lignende materiale, der er beklædt med et lag kraftigt rødt film.. 

K'et måler 26 centimeter i højden og 23, 5 centimeter i bredden.
 ..Det hvide på bagsiden er plastic fra skiltet bogstaverne har hængt på.. Med lidt ihærdighed kan det fjernes med en skruetrækker og en hammer. Og limen under plasticen vil jeg tro man kan slibe af.. Den røde film er nem at fjerne, så hvis man gider lægge lidt tid i, tror jeg man kan få et rigtig fint transparent bogstav, det var egentlig intentionen jeg selv ville give det et forsøg, men tid i ved - det hænger jo ikke ligefrem på træerne :) Og nu er idéen i hvert fald givet videre!

Prisen er 125 kroner + porto.. (50 kroner, hvis du ønsker sendt som maxibrev og 75 kroner hvis du ønsker sendt som pakke..)

5 kommentarer:

  1. Ih det kunne jeg godt tænke mig :-)

    Vil du bytte med noget? Ellers køber jeg gerne!
    Kan jeg hente det en dag i Århus, så behøver du ikke sende?

    SvarSlet
  2. Hej Mia, det kan vi helt sikkert godt finde ud :)

    SvarSlet
  3. Ej... havde ikke fået besked om at du havde skrevet herinde - og derfor glemt det igen. OG jeg har lige været i Aarhus i dag... Måske du tager det med til forårsmarkedet?

    Smil herfra

    SvarSlet
  4. Det var da en skam! Men jeg kan sagtens tage det med på markedet :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det fint! Må prøve at holde øje med det andetsteds, min datter starter med K og ville elske det :)!
    God dag!

    SvarSlet